Uudesta päiviksestäni viä skannasin jutut talteen ennen ku palautin sen. Se on A4 niin piirrän isommin, ja piti sit jättää skannitki isommiks.

Tähän on kiva tehä puuväreil. Pitääs viel koittaa vesiväriiki.

Enkä oo saanu vielkää tehtyy 8C

Random kuvasia väliin >3> Tuossa siis Lepan hahmoja kaksi ja yks Gazille Fairy Tailista.

Lepan ja Pontson kissit jotka ihmisöin huviksein...

Sinne se uppos

Injuun hahmo Okimi (kimonossa : 3) ja mun hahmo Yasuo (vihree) ja sitten Injuun tarjooma mielikuva.

 

Sit voisinkin pistää parit improsarjikset mitä oon joidenki kans tehny.

Tämän tein viime kritiikkipäivänä koulukaverini Idan kanssa. Siin on mun hahmo Ume jossain ihme AUssa random jätkän kanssa. XD Ei voinu puhuu mitään selityksien aikana.

 

Sori yhdestä vaakasivusta, mut se oli Muuran vika... XD; Tän impron teimme Muura, Sulo ja mä viime 24s yön pikkutunneilla ku alettiin hajoilla silleen et mitää järkevää ei enää syntyny. Hahmo on mun, nimeltään Pota, mut Muura ja Sulo sen heti täydellisesti tajus. XD

Ens kerralla pitäis sit olla se tehtäväspesiaali et paan kaikkia koulutehtävii mitä oon jaksanu skannailla.

Ai nii ja täs on koulukaverilleni Kimmolle ommattu valokuva kun se ystävällisesti lainas mulle hienoa liituraitalätsää ku se matsas mun asuun. XD