Oon niin jälesssss....mut koulutehtävät ny ottaa etusijan kuitenki... XD; Tää seuraava ois ollu paree ajankohtasena, mutta no.

Tilanne on ohi jo että sinänsä ei siitä sen enempää, asioista puhuttiin jo kurssillaki, mut melkein toivon kuitenki et tää opettaja sattuis jopa näkeen tän ku se ei sit ollu läsnä ku puhuttiin tunnil.

Ens aihe on PAHUUS!!1

Yritän keksii järkevää vaatetta Richardille aika heikoin tuloksin...

Sijaitsee Forumin alakerras ja sielt saa kaks kepapsia ranskiksilla + juomat 16 €. Ja on hyvää! >: D

Oon Maarian fani : D <3

To Injuu with love <3

Paan nyt kanssa vähä myöhemmin tehtyjä paskasarjiksia aiheesta Injuun ja mun RPt!

Ei hätää, ei näitä voi tajuta ku mä tai Injuu kuitenkaa. :  D Hahmot on osin Injuun ja osin mun ja kaikki on yks iso AU jossa kaikki käyttäytyy kummallisesti ja on ihan erilaisia ku omissa canoneissaan.